lördag, augusti 13, 2011

Hemkommen till fin vinst!

Jag och familjen kom hem från stugan igår, har haft det så otroligt härligt! Sytt en del oxå, hade nog inte varit lika skönt om jag inte kunnat sätta mig vid mina maskiner en stund då och då....=)


I postlådan väntade ett litet paket med en vinst till mig, från 5 kilo Kärlek, jag hade tur och vann förstapriset i hennes tävling, en skyddsängel med kedja! Jag valde turkos, min favoritfärg (tillsammans med babyblått). Den är helt enkelt underbar, eller hur!? Idag är det soligt, till skillnad från det mesta av senaste veckan i stugan, så jag njuter mest ute i solen såhär i slutet på sommaren, men ska snart ta itu med tygerna jag ska sälja, och framöver får ni väl se vad jag sytt i stugan! Ha det gött så länge!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...