torsdag, augusti 25, 2011

Smidig som en spindel eller stark som en björn?

Oavsett vilket par eller egenhet du gillar bäst så finns dessa nu i min till salu-blogg. Spiderman-byxorna är i stl. 98, och Bamsebyxorna i stl. 104. Men det är lång användningstid på båda med de vikbara muddarna. Båda är sydda i vävt bomullstyg, Spidermantyget från JYSK, och Bamsetyget är köpt på Tradera tror jag? Kiron som egentligen har 110/116 kan ha Bamsebyxorna som ni ser, de ska väl sitta lite pösigare men annars inga problem!


Nu har jag börjat jobba igen efter 2 år hemma, och vi får se hur mycket sömnadstid det blir, men sy ibland måste jag för att må bra...=)


Igår efter kvällspasset satt jag och la ut mönster i facebook-gruppen "Tygsamlarna", och la även ut några böcker på Tradera. Har oxå lite tyg där, kika dit!


Vill också länka och tipsa om Klockarbarns fina intiativ, hon har startat en blogg som heter Handla för livet, där pengarna för det som säljs går till välgörande ändamål, just nu är UNICEF mottagare. Om du vill ställa upp med handgjorda alster att sälja, eller köpa något själv, titta dit!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...