måndag, augusti 15, 2011

Isedor, Barbapappa och stjärnor....

...var några önskemål i denna beställning på namnfilt och namnjeans. =) Så här blev resultatet. Ganska ljusa jeans med bruna muddar och applikationer, stl. 104, och en filt i grått med namn och Barbapapa-applikation på ena sidan....och Barbapapatyg på andra sidan. Kantad med ljusblå snedslå. Jeansen fick oxå en stjärna på rumpan.

Mönstren är mina egna. Barbapapatyget är köpt på Åhlens, det grå från mina gömmor, jeansen av ett par slaktade vuxenjeans, och den bruna muddväven från Stoff och Stil.


Detta var första inlägget om kläder jag sytt i stugan...more to come!!! Maskinerna har vilat sen vi kom hem, vi har haft soligt så jag har mest läst igår på sambons sista semesterdag. Grejat lite med tygerna och mönstren jag tänkt sälja...soon!


Ha det bra!

3 kommentarer:

  1. Snyggt! Åh, det där setet hade min Barbapapa-älskande son älskat. Extra fint med namnapplikationen i barbapapa-tyget.

    SvaraRadera
  2. Vad snyggt det blev! Barbapapa, ljust jeanstyg och brunt var en jättefin kombo!

    SvaraRadera
  3. De byxorna är verkligen hur fina som helst! :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...