måndag, september 12, 2011

STOPP ett tag!

Tyvärr höll jag på säga, (men inte alls, är ju kul, )har jag fått en hel del beställningar på sistonde, och detta i kombination med att jag börjat jobba igen gör att jag måste sätta ett litet tillfälligt beställningsstopp, bara tills jag känner att jag kommit ikapp. Detta gäller såklart inte er som jag redan mailat/pratat om beställningar med, bara NYA beställningar. Men om du är nyfiken på att beställa kan du alltid komma med förfrågningar, men nya beställningar tas inte itu med förrän jag som sagt hunnit ikapp med de gamla och släppt på stoppet. Jag säger såklart till när jag är klar!

Och kom ihåg att de färdigsydda plaggen jag har till salu går att köpa när som helst!




Kan iallafall locka er med att jag snart kommer ha en liten tävling på min facebooksida!!!! In och gilla så ni inte missar. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...