onsdag, september 28, 2011

Mössverkstad avklarad! Vinn en höstmössa på facebook!

Höstens mössor är nu klara, blev 20 st i denna omgång, vi får se om det blir fler eller ej...Men här är iallafall en laddning, både till mina barn, bekanta och till salu.=) Jag har äntligen sytt i både Jurassic-tyget och Trollmorstyget, och har också sytt upp lite snuttar jag hade hemma.

Är både skönt och vemodigt att använda upp ett tyg. Vissa av dessa finns ju fortfarande mer i butik, andra inte.


Tygerna kommer från Znok: Jurassic, Wheels, svarta elefanter, gröna Deer, JNY: Nougathjärtan och lime stjärnor, Mjuka tyger: Rosa pussel, Liandlo: Trollmorstyget, och Tribals och rosa moln är Traderaköpt/egenfärgat (Ohlssons moln i grund). Ja, det var en lång radda tyginfo det!



Ja, för att fira min nya Epla-butik, och att jag haft över 20.000 besökare, så tänker jag på min facebook-sida lotta ut en höstmössa i valfri storlek och tyg (förutsatt att jag har tyget hemma). Gå in och gilla och läs inlägget för att se hur du ska vara med i tävlingen!!!!



Min bästa vän har tingat 2 mössor redan, varsin Jurassic-mössa till grabbarna, minstingen har redan varit och provat...=) Här är mina två kids till höger, och Albin-sötisen till vänster. Min pöjk Kiron får en baggy Jurassic-mössa. Den ska INTE sitta ner över ögonen som på bilden. ;o)Albin söt i sin nya fina mössa. =) Fast allt klär väl en skönhet!
Och min dotter Tiril i sin nya Trollmors-mössa.



Flera av dessa mössor kommer inom kort finnas till salu, så håll utkik! Här finns min blogg-shop.

1 kommentar:

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...