måndag, september 19, 2011

Snurrkjol i retrotyg och LillSpooky som Epla-butik!

Den här kjolen har varit klar ett litet tag, men jag har inte kunnat märka den förrän nu när jag lånat mammas maskin. Den här sydde jag av nedersta delen på min midsommarklänning, som jag klippte av när jag bestämde mig för att ha volang nederst. =) Har rynkat kjoldelen mot mudden. Storleken blev 110/116, och sonen fick här visa den på. =) Kantade nedtill med ljuvblå snedslå. Lovar att det är mycket snurr i den här kjolen! Denna är till salu! =)



Jag har också öppnat butik på Epla.se!!!! Här hittar ni den! =) Har inte fyllt på med allt där än, suttit och grejat med det men hinner inte mer just nu. Men inom kort är allt där! =)

1 kommentar:

  1. Jättesöt! Nu ska jag kika in i din Epla-butik!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...