fredag, november 04, 2011

10 st vintermössor....och välkommen med beställningar igen!

Denna vecka har det varit minimalt med sömnadstid, båda ungarna är förkylda och hostar mycket på nätterna så jag är TRÖTT! Jag har också åkt på ögoninflammation, inte heller speciellt kul. I helgen ska jag jobba så inte får man vila heller. Jaja. Jag har klippt till en massa re-do plagg däremot, har ett stim vad gäller sånt just nu och tycker det är jättekul att bestämma vad varje plagg ska få ett nytt liv som. =)


Åter till vintermössorna. Min vän Ia har beställt 3 av dessa, de 3 i Darling (tattoo)-tyget. Resten finns till salu i Epla-butiken och min egen blogg-shop!

Den övre raden är stl. 50/54 (2,5 år o upp), mellanraden stl. 46/50 (10 mån-2,5 år), och den undre 40/46 (0-1 år). Åldern är väl ungefärlig, sånt jag kommit fram till efter att ha testat irl. =) Kan såklart skilja på just ditt barn.
Baggy modell, eget mönster. Här visar Kiron en mössa i största barnstorleken.

Och Tiril visar mössor i minsta och mellanstorleken, hon är sådär lite mitt emellan just nu, hehe.



Är du sugen på att beställa en mössa är det bara att höra av sig, jag häver beställningsstoppet nu!

1 kommentar:

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...