fredag, november 11, 2011

Kuverttröja med elefanter och bondgårdsdjur i salig blandning!

En liten tröja har blivit klar...Sist jag hade tillklippning så ville jag göra slut på den lilla snutten svarta Glada elefanter, från Znok (av Johanna Ahlard) jag hade kvar. Den räckte till en framsida på en liten tröja, och till en hjälmmössa (ej klar än). Tröjan valde jag kuvertringning till, i stl. 62, praktiskt på så små. Ärmarna och ryggen fick bli i det fina Bondgårdstyget från JNY. Båda tygerna är interlock. Den röda muddväven är från Stoff och Stil. Baksidan...
Denna söm valde jag till fåll i ärmar och midja. Vad var det nu den hette igen...??? Haha kanske återkommer med det. Denna tröja kommer finnas till salu på Epla, facebook och min bloggbutik, först till kvarn! Och tänk på att den är unik! =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...