fredag, november 25, 2011

Jumpsuit nr. 2 till Albin!

Redan när jag sydde denna jumpsuit till bästa vännens Albin i somras ville hans mor ha en till...och saktfärdiga jag har nu fått den klar! Tyvärr blir det ju lätt så att de närmaste av nån dum anledning får vänta längst....
Ia har bestämt tygerna själv, och det blev ett snyggt resultat tycker jag! Storleken är 92, egenknåpat mönster. Är nog ännu lite stor för Albin men tids nog...
Joggingtyger och dragkedja från mina gömmor, muddtyg från Stoff och Stil. Darlingtyget i luvan kommer från Liandlo, och skinnet till stjärnorna är från Ias slaktade jacka...
 

Även ryggen fick en applikation, ett A i skinn. =)
Långa muddar både i ärm och benslut, vikbara och förlänger användningstiden.
Nu får vi hoppas på en livebild inom kort!


Äntligen fredag! Denna vecka har varit tung sömnmässigt sett då jag vabbar med lillan som är tokförkyld och hostar jättemycket och har svårt att sova om nätterna. Inatt var nog värst, inte mycket sömn....
Hoppas iallafall ni alla får en trevlig helg!


1 kommentar:

  1. Wow vad snygg! Nu blev jag sugen på att oxå testa, är lite skraj för dragkedjemomentet...

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...