onsdag, november 16, 2011

Tyger tyger! Mest trikå denna gång!

Framöver kan det bli lite tomt här i bloggen ett tag tills vi skaffat en ny dator, då våran gamla helt kraschat... En gammal trotjänare var det.

Tills vidare kan ni kika på ännu ett tyginlägg härifrån. =) Från en tjej på facebook slog jag till på dessa urfina tyger med svampar och flickor, 2 bitar ej så stora, men lämpliga till tex. mössor eller babyplagg. =) Jerseytrikå.
Hon skickade också med en liten bit cerise moln!

Jag skulle på Ohlssons en sväng för att köpa lite nödigt....kan ju inte låta bli att kolla deras stuvar också då! ;o) Blev 5 olika trikåtyger! Love it! Köpte också turkos velour, och vit mudd (nödigt, S&S har ju slut!!!)

Har också fått en kasse tyg av min kära vän Ia, här är några favoriter! =)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...