tisdag, november 22, 2011

Egna visitkort och jättestort paket.

Nu har vi äntligen fixat så jag åter igen kan lägga ut bilder från vanliga kameran...I detta inlägg vill jag visa mina nya fina visitkort, stämpel och post-it lappar som jag beställt från Vistaprint! Tog den enklaste varianten med färdig mall, ville testa först, har ingen egen layout till dem än. Så såhär får de se ut så länge iallafall! Dessa har jag tänkt använda som "tags" på mina uppsydda kläder och beställningar. Skriver också ofta en liten lapp och skickar med plaggen, perfekt på mina egna post-it lappar nu!=) Och stämpel med LillSpooky kan väl inte va fel heller va? Nöjd!
Idag har jag också hämtat ut ett paket från Stoff och Stil, absurt stort (jämför med nappen på bilden)....önskar jag kunde säga att allt var mitt men så var inte fallet, beställt med 2 kompisar. =) I mitt fall var det mest bas-påfyllning, rosa velour, flanell, svart jersey, rosa mudd, juteväv och resår.

Jag har också fått en säck textilier som min bonus-svärmor rensat bort, kikat bara lite smått än men lovande!

Den här veckan har först sambon fått vabba för dottern och nu är det min tur, lilla skruttan är inne på 3:e veckan med hosta och med en förkylning som tagit ny fart igen!!! =(

2 kommentarer:

  1. Hur var stämpeln? Funderar också på att beställa de där visitkorten från vistaprint där man skulle få en stämpel på köpet :)

    SvaraRadera
  2. Vad roligt med egna visitkort, och de var väldigt fina :) Har ockshå funderat ett tag på att beställa visitkort.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...