tisdag, september 08, 2009

Laddat upp med nya tyger och ett mönster...

Nya tyger:Laddat upp med Hello Kitty och Spiderman-tyg!!Köpte ett örngott med djungeldjur, och hittade denna mudd på Erikshjälpen, skulle passa fint till, ser en kjol framför mig! Två trikåtyger, det gråa ska nog bli en omlottstunika till mig! Tyg Erikshjälpen. Mönstret till tunikan jag pratar om, är från Stoff o Stil, hittat på Tradera...ska bli kul att prova! 2 bitar rosarutiga bomullstyger, beige manchester (brallor till Kiron!) och vit bomull med blå blommor! Erikshjälpen...Fick paketet från Sydrömmar idag, det som jag valt ut från presentkortet jag vann! Tygerna jag fick skrev jag om här, de syns underst på bilden, hon skickade också med en massa tygprover, åh, som en godispåse! Mycket fina tyger!
Ojoj kan tro jag inte gör annat än köper tyger, men så är faktiskt inte fallet. Men jag ska minska iallafall på tyginköpen och sy upp lite av lagret. Om jag inte hittar nåt extremt fint och användbart och billigt vill säga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...