torsdag, september 17, 2009

Omlottstunika till mig!

Hehe trodde jag skulle vara färdig med denna tidigare idag men så mycket annat har kommit emellan, som så ofta när man har småbarn! Nu är den iallafall klar, en omlottstunika till mig! Mönstret är Stoff & Stil 800960 stl. 42.
Är nöjd med den, behöver egentligen större byst för att fylla ut ordentligt men med lite amning så kanske! Kan ju också använda en tröja under så inte urringningen blir så djup. Den är ju också gjord för nån med mindre mage men jag lägger bara banden ovanpå magen istället för tvärsöver.
Tyget trikå från Erikshjälpen. Ville egentligen ha långa ärmar men tyget räckte precis till korta. =)

5 kommentarer:

  1. Vilken fin tunika och vilken härlig mage :).

    SvaraRadera
  2. gud så fin den va! passar dig jättebra!

    SvaraRadera
  3. Va fint! kul att se nån som gör lite kläder åt sig själv också!

    SvaraRadera
  4. Åh, så fin!! Och vilken härlig mage. Trots fyra barn så kan jag ändå sakna magen.... Men å andra sidan får jag kommentaren av sonen om jag har fler där inne...morr.. :-)

    SvaraRadera
  5. Jättefin tunika! Bra med sådant som kan funka både med och utan mage!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...