onsdag, september 16, 2009

Traderapaket med fint mönster!

Jobbar och jobbar därför ingenting nytt sytt...men imorgon tror jag att jag kommer bli klar med det jag syr på nu...Hinns inte idag, ska ut och äta med arbetskompisar bla.

Har iallafall fått några roliga paket från Tradera de senaste dagarna...väntar fortfarande på en hög med tidningar (tycker de är jättekul att titta i för inspiration!) och ett mönster... Men visar detta så länge. Blev överlycklig när jag vann auktionen på detta retro mönster, 6 olika modeller i stl. 63. Ska provas så snart jag kan! Vill ju sy lite till bebben i magen!!
Det här trikåtyget var gulligt, blir kanske nåt puttenuttigt babyplagg.

1 kommentar:

  1. Hej och grattis till dina Traderafynd och till den lill* i magen :). Det ska bli spännande och se plaggen av retromönstren när de är klara.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...