söndag, september 27, 2009

Utmanad av Aleisa!

Fick en rolig utmaning av Aleisa att berätta 10 sanningar om mig själv, och här kommer de då....=)

1. Jag har inget körkort. Får övningsköra med sambon, vi har gått handledar/elev-utbildning, men det blir ack så sällan att jag övningskör....
2. Jag har 2 äldre systrar och 1 lillebror (+ några fostersyskon!=))
3. Jag är tokig i skräckfilm och skräckböcker, i filmväg helst slasherfilmer typ Halloween och liknande, men de som skrämmer mig mest är spökfilmer som The Ring osv...
4. Jag har spelat cello, spelade i 4 år men gav upp kånkandet på den stora tunga tingesten...
5. Jag avskyr att gå till doktorn, drar mig in i det längsta!
6. Jag är rädd för clowner.
7. Är en riktig bokmal och har sen jag var 9 år bokfört och betygsatt alla böcker jag läst och filmer jag sett, har de nedskrivna i små skrivböcker...
8. Älskar matlagning och att prova nya roliga recept! Har supermånga sparade recept som jag aldrig lär prova!
9. Jobbar som omvårdnadspersonal på äldreboende för dementa, har jobbat i samma yrke i snart 10 år...
10. Simtränade/tävlade i 12 år (?) och jobbade senare lite som simtränare...

Hehe gillar såna här utmaningar och att komma ihåg saker om sig själv, och läsa om andra! Vet dock inte vilka jag ska utmana så jag utmanar alla som känner sig utmanade, haha!

1 kommentar:

  1. det var roligt att läsa, skräckfilmer? det gillar jag inte alls, rädd för clowner, iaf kostig i nån som gillar blodiga skämmande filmer, men mänskligt. så kul att du är simtrännare, och bokälskare, det är jag med, tack för detta!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...