onsdag, september 23, 2009

Näsduksfodral och syvrå-bygget..

Sytt näsduksfodral, skulle göra 4 st men det blev 8 av bara farten! Så lättsydda! Sydde efter instruktioner hos "Att sy en Gecko", men på vanlig maskin, har ingen overlock, och lite större mått! Blev ett litet projekt för mig idag också, denna yrsel...Men jag känner att innan helgen ska jag iallafall sy ett par byxor till Kiron, vi ska på kalas då och då vore det kul med nya brallor. Får se om jag orkar nåt mer också...med många pauser går det bättre.
Alla tygerna utom det svarta med blommor är köpta på Tradera, det svarta var 2 gardinlängder jag hittade på Erikshjälpen!

Bygget av syvrån går framåt, nån timme efter det förra kortet såg det ut såhär:
Här ska hyllor med tyger komma till!

1 kommentar:

  1. Så härligt med en egen liten vrå :). Jättesöta näsduksfodral också såklart.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...