måndag, september 28, 2009

Lite nya/loppis tyger...

Visar här lite senare inköp av tyger, mycket skrynkliga tyger och jag är lat, vet såklart att bilderna blir snyggare om jag bara strukit tygerna först...!
Underbara elefanter! Ett litet örngott jag hittade på Erikshjälpen, blev så glad!!!Mer elefanter! Litet påslakansset jag hittade på loppis i helgen! Fin tygstuv med lila botten och turkos, gröna och vita blommor, jättefin! Blå Porten. Bilden gör det verkligen inte rättvisa!Stort påslakan i grönt med ljuvliga blommor!Stort påslakansset, detta är nytt, vit botten med vilda djur i grönt...Stuv med härliga ränder i massor av färger! Erikshjälpen...Fint litet påslakan, med moln och stjärnor runt en bild i mitten...Ett fint trikåtyg i cerise med vad som ser ut som en Disneykaraktär på, är det nån som vet vem hon är??? Stuv jag hittade på Röda Korset...Kanske onödigt att visa detta bomullstyg i form av en gardinkappa, men jag tänkte sy brödkorg av det...eller om jag behåller det som det är...Hmmm...

2 kommentarer:

  1. Så masse fine stoff! Elsker de øverste gule elefantene!!
    Og så mye fint du har sydd:)

    SvaraRadera
  2. Oj vad mycket fina tyger!!! Tror figuren är nån disneyprinsessa, kommer inte på namnet... Jasmine kanske???? Elefanterna är jättesöta...

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...