tisdag, juni 07, 2011

1 nytt trikåtyg, 6 nya loppistyger, och nu tar jag kort semester!!

Tygsamlandet fortsätter, haha! =) Jag beställde direkt Jurassic-tyget från Znok, men hade oturen att hamna på sista rullen som var feltryckt, så jag får vänta lite till på det...Men det gröna Deertyget jag beställde samtidigt har kommit, och är ack så fint!!! Är ni sugen på nåt i det, hör av er, har inga speciella planer för det än! Förutom det och lite mudd som jag inte behöver visa, har det blivit loppisfyndat.

Hittade 2 (!) fina påslakan i detta fina retrotyg! Somrigt med smultron, och perfekt till mycket, som klänningar, kjolar, skjortor m.m..!!
Hittade en stor och fin rund duk...får se om jag får en till snurrkjol eller om jag använder det till annat. =)

Läcker gardinlängd i härliga färger, bilden gör den verkligen inte rättvisa!

Ännu en gardin, kappa, tunn och somrig. Perfekt till kjolar!

Ett Spidermantyg har det blivit....Har nu 3 olika här hemma...=)

Och lite tunn fladdrig trikå med silverstjärnor...På torsdag morgon åker jag och min sambo på semester, vi tar en kryssning till Tallinn, sover där på hotell 2 nätter och kommer sen hem på måndag! Barnen ska sova hos farmor och sen mormor o morfar. Har aldrig varit ifrån dem så länge förr, nervöst! Men ser samtidigt fram emot resan mycket! Så om ni söker mig torsdag-måndag så vet ni varför jag inte svarar!!!!


Har förberett nåt blogginlägg som kommer ut under tiden, så ni har nåt att kika på.=)

1 kommentar:

  1. Härliga tyger du hittat! Det är så himla roligt när man får tag i någon gammal duk, påslakan el gardin som man kan förvandla till ett litet sött plagg. Bra fynd du gjort tycker jag. Deertyget är ju också för ljuvligt!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...