onsdag, juni 29, 2011

Döskalle-brallor i triss!

Jag fick en beställning på muddbyxor i döskalletyg, och passade då på att sy 2 till oxå. Jippi vad skoj att sy muddbyxor, var ett tag sen nu! =)

De till vänster är i stl. 62, i mitten knickers i stl. 80, och längst till höger de beställda muddbyxorna i stl. 74. Döskalletyget har jag köpt på Jysk, svart mudd Stoff och Stil, och röd mudd Ohlssons. Mönstren är egna. Tiril fick testa knickersen. De var först oxå tänkt att bli 74:or, men Ohlssons mudd är lite lösare, och jag tycker de mer blev som 80, som ni ser sitter de bra på Tiril som har 86/92. Tycker de blev jättecoola, var sugen att behålla dem själv, men de hamnar i shoppen tillsammans med muddbyxorna i stl. 62!!! Kika dit!

3 kommentarer:

  1. Coola brallor! Var det länge sen jysk hade detta tyg?

    SvaraRadera
  2. Vilka tuffa döskallebyxor! Undrar också om tyget fortfarande finns hos Jysk?

    SvaraRadera
  3. Så fina dem var =) Duktig du är =)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...