måndag, juni 27, 2011

Påminner om tävlingen, och söta alster skapade av andra...! =)

Ville bara påminna om tävlingen som pågår till fredag, 1 Juli, kl. 23.30! Glöm inte! Klicka på bilden för att komma till rätt inlägg. Måste ju oxå visa de söta virkade nallarna som barnen fått av min mamma, hon har virkat varsin till alla barnbarn och fosterbarnbarn! Kiron skulle först få en blå, men ville istället ha en rosa, så det fixade hon! =) Får nog förresten ändra etiketten "Sytt av andra" till skapat av andra, hehe!
Jag hade oxå tur igen och vann en dregglis hos Made in Hstd, valde denna fina i Pippityg! =) Nu vann jag igen igår, hos Onomak vann jag ett skötunderlägg, ska ge det till min bror...Yay vad det är kul att tävla när man vinner! =)

1 kommentar:

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...