söndag, juli 03, 2011

Och vinnaren av sommarunderdel blev......*trumvirvel*.....

Vinnaren i min tävling om sommarunderdel är nu dragen via slumpgenerator, och vinnaren blev faktiskt en av er som bara hade en lott, "torsdag, juni 02, 2011
Anders,Pappa till Lukas och Lillan sa...
1 lott ; Jag vill va med :-) Coola kläder.
Ha De!`" Grattis till dig!

JÄTTESTORT tack till alla er andra som var med och tävlade, jag blir så glad för alla fina ord och lyckönskningar!! Bättre lycka nästa gång (och kanske den inte dröjer så länge, är nog snart tävling på gång i min vanliga blogg...).

1 kommentar:

  1. Tackar! Du syr häftiga kläder :-)
    Ha De!
    anderslukas@hotmail.com

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...