tisdag, maj 31, 2011

Utlottning! Vinn sommar-underdel!

Jag har så länge nu tänkt ha en tävling, inte minst för att jag haft över 15.000 besökare! (tänkte har redan vid 10.000 men tiden svischar förbi i fart!) Min vinst blir säsongsbetonad, sommar sommar sommar!!


Du som vinner får välja mellan ett par knickers eller en kjol, och i minsta storlekarna (56-74) kan du även välja ett par långbyxor om knickers/kjol känns för opraktiskt. Knickers/kjol kan jag sy i storlekar 56-140. Tyget blir nåt av mina stumma bomullstyger (ej trikå), tunt och perfekt för sommaren, men du får komma men önskemål! Mjuka muddar i midjan (och bensluten i knickers/muddbyxorna). Du kan som i så många andra bloggtävlingar få hela 3 chanser!


1.Först och främst för att vara med och tävla så skriv en kommentar till detta inlägg och se till att lämna mail om ni inte har en bloggadress, så jag kan få tag i dig= 1 lott.
2. Du får en lott till om du tipsar/länkar till tävlingen i din blogg, låna gärna bilden ovan, om du inte har blogg kan du tipsa två vänner via mail och skicka kopia av mailen till mig!
3. Gilla mig på facebook så får du en vinstchans till, hojta till under tävlingsinlägget på facebook att du är med och tävlar där oxå=)!




Gör du allt detta får du alltså 3 lotter, 2 =2 osv. såklart. Skriv i kommentaren nedan hur många lotter du tar.


Tävlingen avslutas den 1 Juli kl. 23.30!


OBS! Det har varit problem att lämna kommentar här i bloggen, blogger verkar ha tjafs just nu, men nu ska det gå att kommentera anonymt, kom bara ihåg att lämna mail eller webadress i själva kommentaren då!

37 kommentarer:

  1. En lott till mig tack! :)

    SvaraRadera
  2. Jag vill gärna tävla om en av dina fina vinster! 3 lotter tack :-).

    SvaraRadera
  3. Jag vill såklart också vara med. Har gjort alla tre grejorna! Så jag vill alltså ha tre lotter.

    prommis.bloggagratis.se

    SvaraRadera
  4. har länkat på min blogg och gillar på facebook, tre lotter till mej tack! :-)

    SvaraRadera
  5. Jag är gärna med och tävlar med blogg och Facebook.
    http://gladliten.blogspot.com/2011/05/tavlar-hos-lillspooky.html

    SvaraRadera
  6. Jag vill också ta chansen! 3 lotter här med tack! Kikar in på facebook direkt :)

    SvaraRadera
  7. 2 lotter mig, jag har precis tryckt gilla på fb och så en kommentar här :)

    Jag har en blogg med det är lösenord på den.

    Kram

    SvaraRadera
  8. Jag är med såklart! Hoppas på att vinna!

    SvaraRadera
  9. 1.Jag är så gärna med.och tar 3 lotter.

    2.har tipsat på min blogg:
    http://gratishav.blogspot.com/2011/06/vinn-sommar-underdel.html

    3.Gillat dig på facebook med namn Lili Ying.

    kram
    Lili
    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  10. tar chansen på ett par snygga knickers!

    SvaraRadera
  11. Jag är gärna med.
    Jag har tipsat på min blogg;
    http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/06/vinn-sommar-underdel-hos-lillspooky.html
    Jag gillar på fb (hannah jansson)
    rockbarnettavlar@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Jag är gärna med, jag tar TVÅ lotter.
    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/june/1-juli-vinn-knickerskjol.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  13. 1 lott: jag är gärna med.

    2 lotter: har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2011/june/underdel.html

    3 lotter: gillar på FB (linda hallstensson)

    mail: litenmentuff@live.com

    SvaraRadera
  14. Är inte med men har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2011/june/underdel-17.html

    SvaraRadera
  15. Hej hej klart att jag är med och tävlar!

    Har gillat lillspook på fb! (elin jonsson)

    *håller tummarna*

    KRAM

    SvaraRadera
  16. Jag är med och tävlar.

    Mischa (mischis@hotmail.se)

    SvaraRadera
  17. Lägger allt mitt hopp på en enda liten lott : )

    / Marie
    marie_andersson69@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Två lotter

    1. Jag är med och tävlar

    2. Gillar på FB - Veronica Bredland Bråten

    veronica_134@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Jag vill vara med :D en lott till mig tack!

    karro.falk@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Anders,Pappa till Lukas och Lillantorsdag, juni 02, 2011

    1 lott ; Jag vill va med :-) Coola kläder.
    Ha De!

    anderslukas@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Hallå, jag tar två lotter! Kommentar och ordnar länk från min blogg.

    SvaraRadera
  22. Jag vill oxå vara med och tävla!! En lott till mig tack! :)

    SvaraRadera
  23. Jag är med, en lott tar ja ^^

    Hannele_R@live.se

    SvaraRadera
  24. Åh, vad roligt! Jag vill vara med på två lotter. Har länkat i bloggens högerkolumn.

    SvaraRadera
  25. Jag är gärna med. 3 lotter. Har länkat på bloggen: http://bloggtvlingar.blogspot.com/2011/06/sommar-underdel-16.html och gillat på Facebook( Tina Zach) mail: tina_z@live.se

    SvaraRadera
  26. Hej! Jag är med på 2 lotter! Länkar på min blogg!

    SvaraRadera
  27. Klart att jag vill vara med och tävla!
    2 lotter till mig tack! :-)
    Mvh Marie

    SvaraRadera
  28. Vill absolut vara med och tävla om en kjol till min lilla Maja i stl 86-92 med två lotter :)

    Länkar här
    http://familjengranberg.blogg.se/2011/june/vinn-en-sommar-underdel.html

    Håller tummarna
    Kram Linda
    karlssongranberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Åh, vilka fina jag tar gärna en lott!

    SvaraRadera
  30. Jag vill vara med och tävla! :)

    SvaraRadera
  31. Wow vilka söta kläder till småfolk! Jag har ingen blogg, men vill gärna knipa en lott.. Hoppas du har underbara sommardagar! Hälsningar Ewa. kisse70@yahoo.se

    SvaraRadera
  32. En lott tack! kawisen@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Hej! Jag tar gärna två lotter. Har länkat på min blogg.

    SvaraRadera
  34. Tre lotter till mig tack. :)
    Den röda kjolen skulle göra mig (och flickan i magen som ska titta ut om två veckor) tooookglad!

    SvaraRadera
  35. Jag tar gärna 3 små lotter! :D
    Har bloggat om tävlingen här: http://favolosa.blogg.se/2011/june/lillspooky.html & gillar dig på Facebook.
    Min 2 veckor gamla lilla tös har ingen kjol, vore roligt att vinna hennes allra första här hos dig! :)

    SvaraRadera
  36. Åh, vill ha! Har länkat på min blogg och gillar på facebook, tre lotter till mej, tack! Nu håller jag tummarna!

    SvaraRadera
  37. Jag har gillat på FB och kommenterar här
    2 lotter =) HOPPAS,HOPPAS,HOPPAS.......

    Min blogg: http://lovasnygg.blogspot.com/

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...