söndag, juli 31, 2011

Frottéknickers till mitt ena hjärtegryn!

Mina barn behöver inte direkt mer kläder, iallafall inte i sommar, men det är kul att sy till dem iallafall, speciellt i vissa tyger. Detta tyg köpte jag i gruppen "Tygsamlarna" på facebook, och kände direkt att knickers i detta tyg måste Kiron ha! Storlek 116.Tyget är lika härligt som det ser ut, turkost med cirklar, i ganska tunn frotté utan stretch. Den turkosa muddväven är från Stoff och Stil. Mönstret är eget, lite smalare, tycker det är fint på Kiron. Blir ändå lite pösigt runt knäna. Satte resår i midjan, sydde kanal med OL:en.
Killen som absolut inte kan stå still så mamma kan fota, utan det är "titta här, mamma" och "vad är det där, mamma"....Mitt lilla nyfikna hjärtegryn som växer upp så fort!

7 kommentarer:

  1. Snygga knickers. Jättefint tyg!

    SvaraRadera
  2. Coola! och vilket härligt tyg!

    SvaraRadera
  3. Wow, sà himla fina! Undrar var kommer tyget ifràn, ibland kan man ha tur!

    SvaraRadera
  4. snygga, och tyget är superhärligt!

    SvaraRadera
  5. Superfina! Perfekt modell tycker jag, och ett riktigt snyggt tyg.

    /singh skapar

    SvaraRadera
  6. Coola knickers, ett bra val :)

    SvaraRadera
  7. Jättehärligt tyg!! Och byxorna satt ju som en smäck!! :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...