tisdag, juli 26, 2011

Knickers till vinnaren!

Jag hade ju för ett tag sen en tävling där man kunde vinna sommarunderdel. Vinnaren Anders valde knickers till sin son, i stl. 122. Han gillade turkost, och det rutiga tyget gillades oxå....=) Så detta blev resultatet! =) Tycker de blev coola i det rutiga tyget, som länge legat i hyllan utan att komma till användning!! =) Kommer inte ihåg var jag köpt det ens, men hade ingen stor bit. Mudden är från Stoff och Stil. Mönster eget.

Idag säger jag oxå grattis till min bästa väns lille Albin som fyller 1 år, stora grabben vad tiden går! Vi ses senare idag!




2 kommentarer:

  1. Tack för ditt snälla inlägg på min sida! Din blogg är jättetrevlig och vilka härliga knickers du gör... Hoppas vi hörs snart igen;)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...