onsdag, maj 18, 2011

Award och måste-ha-tyg!

Woohoo, jag har fått en award! =) Från Liten Zumo! Tack så jättemycket, jag blir så glad!!


När man fått denna ska man berätta 8 saker om sig själv, och sen skicka vidare till 5 bloggare med mindre än 100 följare.

Först till fakta och jag ska försöka komma på nåt jag inte berättat förr...;o)


1. Jag är en kronisk nagelbitare.


2. Jag och min sambo har varit tillsammans i 11 år, vi blev tillsammans när vi var 19 år, och 8 av dessa år har vi varit förlovade...dax att ta steget fullt ut snart?? ;o)


3. Har jättemycket plagg som jag fått av vänner och bekanta att sy om till andra plagg (tack för det!! =)), börjar bli så mycket så jag snart måste ha som projekt att sy om minst 1 plagg i veckan tror jag...52 plagg omsydda på ett år, låter väl bra?


4. Är velig och har ofta svårt att välja, och väljer jag har jag svårt att släppa det jag valt bort och sluta älta...=) Men försöker bli bättre på att prioritera!


5. Gick i gymnasiet estetisk linje med inriktning teater, jätteroligt, men har sen dess inte alls pysslat med nåt inom det.


6. Vill gärna ha ett barn till om några år, sambon och jag är inte helt överens om det, "only time will tell..."


7. Gråter nästan alltid till tecknade/animerade Disney-filmer...


8. Börjar jobba igen i Augusti efter att ha varit sjukskriven o sen mammaledig i drygt 2 år. Hoppas innan dess få ut en hel del av alla dessa idéer och modeller som pockar på uppmärksamhet i huvudet...om bara dygnet hade fler timmar!


Blogger verkar ha krångel just nu så man kan inte se bloggintresserade-rutorna, så jag vet inte om de bloggar jag skickar till har mindre än 100 följare eller ej, men väljer iallafall !! Så svårt, man vill ju gärna välja alla härliga sybloggare, speciellt vill jag ge tillbaka till Liten Zumo för oj vad jag gillar hennes blogg och hennes alster! =) Men, jag skickar vidare, till några av de bloggar jag ofta går in och läser! ;o)


Ladushki Design


RetroStuff


Irma&Otto


Tinni syr


Zabw Design


Var förresten ner på stan en sväng idag och såg att Åhlens fått in det fina Stampetyget i form av bäddset, i marinblått eller ceriserosa!! VILL HA!



Ska se om jag hinner beställa Znoks fina Jurassic-tyg ikväll, ännu ett sånt där "måste-ha"-tyg! Läckert!

3 kommentarer:

  1. Du är värd allt detta och mera, söta duktiga du! KUl att läsa om dig, och stampetyget, jag måste bara ha! fast jag har köpstopp vetdu!

    SvaraRadera
  2. kul att få lära känna dig lite grann =)
    och jepp, dino-tyget MÅSTE jag också ha, till sonen först o främst!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Tack så jättemycket för awarden! Mitt huvud passar inte riktigt i hop med resten av kroppen just nu ;)... rätt virrig.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...