fredag, maj 20, 2011

LillSpooky till Barcelona!

Nu blir LillSpooky internationellt!! =) En dam som tidigare köpt 4 byxor av mig är mormor till bla. en liten nyfödd pojke i Barcelona. Till ett par av dessa byxor ville hon gärna ha en matchande body att ge som gåva till nyfödingen.

Sagt och gjort, uggletyget från Ohlssons blev valt, och jag sydde i min vanliga modell med kuvertringning. Kantade med klarblå band, ville först ha turkos men den muddväven var i princip slut.. Stl. 74/80, för stort än inser jag men de växer ju fort och bättre för stort än för litet!

Hoppas lille Barcelona-bon kommer trivas i sin nya LillSpooky-body med matchande byxa! =)

1 kommentar:

  1. Snygg! Vad fint med kuvertringning, var längesen jag sydde det, blev lite sugen på det nu!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...