söndag, maj 08, 2011

Underbara underbara "Jag blir så lycklig!"-tyger!!!

I fredags kom det så äntligen, det underbara "Deer"-tyget från Znok-design, jerseytrikå ritat av Johanna Ahlard (hur kan man komma på så många fina mönster som hon, ofattbart?!). Det är precis så fint i verkligheten som det ser ut, om inte finare, jag älskar det!!! Tiril ska få klänning i detta tror jag...sen vet jag inte, så om ni är sugen på nåt, hör av er! Ett lika underbart tyg är ju fiskarmönstret som Lilofant kommit med, i jersey, åh vad jag längtar efter att sy i detta! Om jag hinner med mig ska jag sy tröja till Kiron och singoalla till Tiril tror jag. Samma här, är ni sugen på nåt gäller det att passa på! =)
Har även fått fler roliga tygpaket denna vecka. Beställde hem lite av JNYs nougatmoln interlocktrikå....
...och lite av JNYs gröna interlockfordon. Har fått beställning på mössa i detta, den är på gång! =)

Till lite loppis...en liten bit komönstrat fejk-skinn har det blivit, gosigt till gosedjur! =) Tror en skallra i detta tyg skulle bli häftig! Elefantskallra tex. haha skulle bli en mammut!
Köpt en bit vaxat tyg till förkläden och haklappar, 2 olika sidor, jag föll för den blå med små blommor men man kan ju använda vilken som.





Från Tradera en bit bomull med lite stretch i, passande som byxtyg etc.


2 kommentarer:

  1. Åhh vilken skatt... nästan så man blir avis... :-)

    SvaraRadera
  2. Jag skulle så gärna vilja ha det där fiskar tyget eller pippi tyget... Vet du om det fortfarnde finns kvar att köpa? Eller kanske du har lite kvar som du vill sälja..
    Skriv till min mail gärna då...
    Cissi_e_d@hotmail.com

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...