tisdag, maj 10, 2011

Oh underbara vinst!! Tack, Liten Zumo!!

Jag hade ju turen och vann en lekdräkt/jumpsuit hos en av mina absoluta favoritbloggare, Liten Zumo! Igår när jag öppnade postlådan låg ett paket där, som jag misstänkte... Jag fick lämna önskemål och ville ha till Tiril, i svalare tyg än velour. I övrigt fria händer....och så fantastiskt resultat det blev!! JAG ÄLSKAR DETTA PLAGG!!!!! Så fina detaljer, coola färger, snygg passform...Den här kommer användas flitigt, tro mig!


Notera det snygga T:et på bröstet oxå! Bak, tuff stjärna där med. =).
Och som om det inte räckte så fick jag oxå en present, då jag fyllt år. Ett jättefint armband med ett hjärta med barnens namn i! Såå fint!



Coola tjejen i det snyggaste plagget hon har i sin garderob..!


Som sagt, perfekt passform!





Och mitt armband passade också perfekt! Tack för paketet, Cilla, jag är så glad!!!



3 kommentarer:

  1. Grattis till din fina vinst!!

    SvaraRadera
  2. Grattis!! Det var en jättefin overall!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsten! Vilken suuuuupersnygg overall/lekdräkt!!!!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...