måndag, maj 16, 2011

Leobyxor till nydöpt kille!

I helgen har det inte blivit något sytt, då jag och sambon haft gemensam 30-årsfest såhär ett tag efter våra födelsedagar...=) Blev huset fullt, och en väldigt trevlig fest!!!


Har ändå några färdigsydda plagg jag kan visa, dessa skickades till en tjej som beställt namnbyxor av mig tidigare, nu ville hon ha till sin brorson som döptes i helgen! Så det blev ett par Leo-byxor i mörkgrå manchester, med text, applikation och mudd i lime muddväv. Manchestern är från gömmorna och muddväven är köpt på Stoff och Stil. Stl. 92, eget mönster. Framtill fick byxorna stjärnapplikationer.
Eftersom det var samma storlek som min Tiril har kunde jag ju testa brallorna på henne!
Det är kul att sy dessa namnplagg eftersom de blir så personliga!

Och så tack till Maria för den nya headern! =) Mina namnlappar är mycket snart slut, måste beställa nya, håller på kika på "egendesignade"....Spännande, vi får se vad det blir...


Ser nu att jag haft precis 15000 besökare, det måste jag ju fira med en tävling (har tänkt det länge...) Ska få fingrarna ur och anordna en snart!

3 kommentarer:

  1. Helt underbara byxor. Kul med namnapplikationen och stjärnorna!

    SvaraRadera
  2. Supersnygga byxor!!
    Tack för din gulliga kommentar på min blogg!! :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...