söndag, maj 01, 2011

Singoalla till 5-åring! Och Tradera-auktioner ute nu!

Barnens styvkusin (och min namne) Hanna fyllde igår 5 år, och jag har sytt denna singoallaklänning till henne! Den är sydd av randig lite ribbad jersey från Ohlssons, och ljusblå dito från mina gömmor. Ca storlek 134 (hon drar stora storlekar för sin ålder, och ser mycket äldre ut!)

Mönstret är en blandning av gammalt STIL-mönster och egenkomponerat.


Klänningen passade fint, och jag hoppas den kommer väl till pass i sommar!


Styvkusin Hanna och kusin Wilma visar sina fina tatueringar. =)


Vill också propagera för mina Tradera-auktioner som läggs ut nu ikväll, plagg från shoppen och en del till tillfälligt nedsatt pris! Så är det nåt du sneglat på, passa på!

2 kommentarer:

  1. Jättesnygg klänning i härliga färger!

    SvaraRadera
  2. Tack för kommentaren i min blogg! Jag har klickat runt lite här, det var mycket fint att titta på. :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...